Ο Πελάτης μπορεί να εξοφλήσει την παραγγελία του με έναν από τους παρακάτω τρόπους. Για παραγγελίες άνω των 30€, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Πληρωμή στο φυσικό κατάστημα
Ο Πελάτης μπορεί να εξοφλήσει την παραγγελία του στο ταμείο που βρίσκεται στο φυσικό μας κατάστημα, τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων.
Μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορεί να μεταφέρεi το ακριβές ποσό της παραγγελίας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, είτε ηλεκτρονικά ή στο ταμείο κάποιου καταστήματος των παρακάτω τραπεζών. Στην περίπτωση που γίνει κατάθεση του ποσού σε διαφορετική τράπεζα, τα έξοδα αποστολής βαραίνουν εκείνον (επιλογή "OUR"). Τα στοιχεία των λογαριασμών μας είναι τα εξής:
Δικαιούχος: ΑΝΔΡΙΩΤΗ Π. ΕΙΡΗΝΗ | |
Εθνική Τράπεζα Swift Τράπεζας (BIC) ETHNGRAA IBAN: GR96 0110 7620 0000 7620 0190 700 |
Τράπεζα Πειραιώς |
Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε συμπεριλάβετε στην αιτιολογία του εμβάσματος τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Πληρωμή με Αντικαταβολή
Πληρωμή με αντικαταβολή για Ελλάδα πραγματοποιείται μέσω της ACS και της ELTA χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης, και τα οποία δεν επιστρέφονται σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν. Η πληρωμή πρέπει να εξοφληθεί στον διανομέα με μετρητά ή με κάρτα κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία διανομής.
Πληρωμή με Τραπεζική Κάρτα
Ο Πελάτης εισάγει τον αριθμό της τραπεζικής του κάρτας καθώς και την ημερομηνία λήξης της και τον κωδικό ασφαλείας (CVV).
Τέλος, επικυρώνει την παραγγελία του πατώντας το κουμπί «Επιβεβαίωση». Για να εξασφαλίσει την πληρωμή, σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιβεβαίωση της πληρωμής γίνεται μόνο μετά την ταυτοποίηση που πραγματοποιείται από την τράπεζα.
Πληρωμή με Δωροεπιταγή ή Κουπόνι
Η πληρωμή με κουπόνι είναι δυνατή. Ο Πελάτης θα πρέπει να γράψει τον κωδικό του Κουπονιού στο αντίστοιχο πεδίο. Εάν το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό του κουπονιού, ο Πελάτης πρέπει να πληρώσει το υπόλοιπο της παραγγελίας με άλλo τρόπο. Εάν το ποσό της παραγγελίας είναι μικρότερο από το ποσό του κουπονιού, ο Πελάτης θα πιστωθεί με το υπόλοιπο ποσό που δεν αξιοποιήθηκε.
Σφάλμα Πληρωμής
Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση ή την πραγματοποίηση παραγγελίας από Πελάτη που δεν έχει καταβάλλει ολόκληρο το ποσό ή μέρος της πληρωμής προηγούμενης παραγγελίας ή με τον οποίο εκκρεμεί κίνδυνος απάτης.
Κάθε απόρριψη της τραπεζικής κάρτας, ή άρνηση της πληρωμής με αντικαταβολή, μπορεί να οδηγήσει την Επιχείρηση σε διαδικασία επικύρωσης ή να θεωρηθεί κίνδυνος απάτης. Για όλες τις μη καταβολές πληρωμών, η Επιχείρηση θα εφαρμόσει κυρώσεις και, επιπλέον, θα ορίσει τα έξοδα είσπραξης.
Η Επιχείρηση ελέγχει όλες τις παραγγελίες που τοποθετούνται στο Ηλεκτρονικό της Κατάστημα. Αυτός ο έλεγχος έχει σκοπό να προστατεύσει το Ηλεκτρονικό Κατάστημα από καταχρηστικές πρακτικές: κλοπή ταυτότητας, απάτες πληρωμής κ.α. Οι εκπρόσωποι της Επιχείρησης ενδέχεται να ζητήσουν από τον Πελάτη, την προσκόμιση δικαιολογητικών ταυτοπροσωπίας (αντίγραφο ταυτότητας ή διαβατηρίου), καθώς και αποδεικτικά φυσικής διεύθυνσης (λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος ή σταθερού τηλεφώνου) προκειμένου την απεμπλοκή της παραγγελίας.
Αν δεν αποσταλούν αυτά τα στοιχεία εντός 7 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα. Τυχόν προσκόμιση αναληθών δικαιολογητικών θα έχουν επίσης σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της παραγγελίας και κοινοποίησή τους στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Ασφάλεια Πληρωμών
Για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμών, η Επιχείρηση χρησιμοποιεί υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής με πιστοποιητικό κρυπτογράφησης SSL 128bit. Ο Πελάτης τη στιγμή της πληρωμής, εκτρέπεται σε ιστοσελίδα της τράπεζας όπου καταχωρεί τα στοιχεία της κάρτας του. Τα εμπιστευτικά δεδομένα (ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας, η ημερομηνία λήξης και ο κωδικός ασφαλείας CVV) είναι απόρρητα στοιχεία και διαβιβάζονται άμεσα στον διακομιστή της τράπεζας χωρίς να διέλθουν από τα μέσα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Στη συνέχεια το σύστημα πληρωμών της τράπεζας ενημερώνει άμεσα για την επιτυχία ή αποτυχία της συναλλαγής προκειμένου το ηλεκτρονικό κατάστημα να καταχωρήσει ή όχι την παραγγελία ως εκτελεσμένη.
Με αυτό τον τρόπο, οι οικονομικές πληροφορίες του Πελάτη δεν είναι κοινοποιούνται ποτέ στην Επιχείρηση.
Τελευταία ενημέρωση: 13 Μαρτίου 2023